Jumat, 25 Oktober 2013

Maksiat, Seks dan Syaitan

Seperti biasa, aku akan mengajar Aisha bermain piano pada malam ini. Jam 8 malam, aku datang ke rumah Aisha, sebuah banglo yang boleh dikatakan bernilai lebih RM3 juta...  Aisha, satu-satunya anak Dato' Hamzah yang berumur 21 tahun. Wajahnya cantik bagaikan Krista Allen pada usia 20an, badannya solid seperti Angelina Jolie pada usia 30an, perangainya pula hampeh seperti Paris Hilton.

Aisha satu-satunya piano student aku yang paling bengap dari segi tahap kecekapan bermain piano nya di antara student-student aku yang lain. Student-student aku yang lain, aku mengajar dalam 2 jam seminggu, sedar-sedar sekarang dah masuk gred 7. Tapi Aisha, haiyyyyoooo... sehari mengajar 2 jam, 5 hari seminggu, tapi Aisha masih lagi di gred 1. Bengap??? Yeeeee... memang gadis itu bengap.

TING TONG!!!!!! 

Aku bunyikan loceng rumah. Pintu dibuka, kulihat Aisha yang membuka pintu...

"Hi abg wan.... u look soooo sweet...." 

Aku disambut oleh Aisha dengan ciuman pipi.. Bukan aku yang cium pipinya, tapi Aisha yang cium pipi aku... Bukan sekali, tapi 2 kali yeeeee.... Satu di pipi kiri satu lagi di pipi kanan... Terasa macam western plak... 

"Aisha, Dato' dan Datin dekat mana??? Tak nampak pun kereta Dato kat garaj.." aku tanya Aisha.

"Papa dengan mama pergi Jepun nak beli hadiah kahwin cousin... So, dalam rumah ni tinggal Aisha sorang je laaaaa... Sian Aisha...kan kan kan???"

"Bawak kereta sekali ke pergi Jepun???"
"Kereta tinggal dekat airport"

Aku hanya mengangguk... Aku lihat Aisha. Dia pakai baju sleeveless yang boleh nampak bulu ketiaknya yang tidak ditrim dan berseluar pendek paras peha, ada sedikit selulit kat pehanya... Perggggghhh SEKSI!!!!


Aku menuju ke piano, tiba-tiba Aisha menarik tangan aku...

"Abang Wan, hari ni tak payah la ajar Aisha piano.. Teman Aisha tengok DVD nak???" 
Aaaaahhhh sudah.... Isssssshhh, geram plak tengok Aisha ni menggedik... Selama ni tak pernah pun dia menggedik macam ni. PELUANG BEB!!!! PELUANG!!!!! Bukan peluang untuk tidak mengajar piano dalam kepala otak aku, tapi peluang untuk membuat maksiat bersama Aisha.

Aku bersetuju untuk temankan Aisha tengok DVD. Aku duduk di sofa ruang tamu, Aisha pula memasang DVD. DVD bertajuk Honey, I'm Horny... Yaaaaaa sebuah DVD Jepun lakonan Maria Ozawa yang dipenuhi dengan aksi ranjang.  Rilekkkk je aku dan Aisha tengok DVD tu.. Lama kelamaan nafsu aku menggelegak. Aku dah tak tahan, terasa macam nak beromen je dengan Aisha... Aku mula mengayat.

"Aisha, panjangnya bulu ketiak awak..." sambil aku memegang ketiak Aisha.
"Eh apa ni Abang Wan???? Jangan la raba-raba ketiak I..."

"Nak abang Wan tolong trimkan untuk Aisha?????" aku balas.
"Pencabut bulu ketiak takde, gunting pun takde..." balas Aisha.

"Tak payah semua tu... Abang Wan pakai gigi je kasi trim bulu ketiak Aisha... Mau???"

Aisha tersipu-sipu malu.. Dia mengangguk... Perggghhh punya la senang nak mengayat Aisha ni.. Alasan bulu ketiak pun boleh diguna pakai. 

Mula-mula aku gigit-gigit bulu ketiak Aisha, then apa lagi... Takkan nak cerita lebih-lebih kot??? Dipendekkan cerita, terus beromen...



Di mana perginya iman aku??? Lebuhhhhh.... Inilah aku, muka je kacak. Tapi akhlak, langsung takde. Ini bukan kali pertama aku beromen dengan wanita,  untuk pengetahuan anda semua, Aisha ni adalah wanita ke 59 yang aku telah explore. Hampir semua bangsa aku dah explore, dari Mat Salleh, Melayu, Cina, India, Iban, Batak sampai la ke kaum Red Indian. Semua aku dah taste. 

Selesai je buat projek, kami berdua tertidur di bilik mak ayah Aisha... Sedar-sedar dah pukul 5.30 pagi. Aku kelam kabut, aku perlu ke pejabat pukul 8 pagi. Ya, aku ni hanya part time guru piano tetapi hakikatnya aku adalah seorang Arkitek. Aku lihat Aisha, dia masih lagi lena dibuai mimpi, malas plak nak kejut Aisha takut-takut nanti Aisha menahan aku nak pergi kerja. Aku meluru ke luar rumah, menuju ke kereta aku dan pulang ke rumah aku. Sampai di rumah pukul 6.45am, aku kelam kabut bersiap nak pergi ofis... Speed punya speed akhirnya sampai ke pejabat tepat pukul 8.00 pagi... Pheeeewwwwww, selamat tak merah punch card aku.

Dekat ofis, aku tersenyum sorang-sorang...
"Sorang lagi dapat jadi santapan aku semalam... Malam ni boleh jumpa Aisha lagi....Projek besar punyaaa. Hahahahahahah!!!" aku bisik sendirian.

Tookkkk... toookkk... tooookkk!!!!!

Bunyi pintu bilik ofis aku berbunyi. 

"Encik Wan, kopi...." 
Owhhh, secretary aku rupanya...

"Terima kasih... newspaper hari ni dah sampai???"

"Dah Encik Wan... ni dia," secretary aku menghulurkan suratkhabar.

Sambil belek-belek suratkhabar, aku hirup kopi..... Aku terbaca satu news dekat paper tu,

"Dato' Hamzah Hj Rashid, Datin Rozia bt Salihin dan Aisha Be Binti Hamzah sekeluarga telah terkorban dalam nahas pesawat terhempas semalam..."

 What the F......????? Biar betik... Eh bukan ke semalam, eh.... Eh jadi siapa yang aku... Eh?????

Kalau tengok kat berita, kes orang beromen dengan sama jantina, romen dengan binatang, romen dengan anak patung, romen dengan mayat, AKU??????????????? Romen dengan .... HANTU RAYA???

p/s : Haaaaaa!!!!!!! Berani lagi nak beromen??????

**Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Setan memang suka orang yang sesat tapi Allah tetap pemurah nak kasi hambanya jalan yang patut ditujui. Jadi setiap musibah yang berlaku pastinya ada sebab Allah bagi semata-mata nak kasi PETUNJUK kepada hamba-hambaNya. 
 

Sensasi Hangit!!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar